برگزاری سومین جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان اراک، روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۲۹

  1. در ابتدا مدیرعامل انجمن دستور کار جلسه و موارد لازم را در جلسه خدمت اعضاء محترم قرائت نمود.
  2. سپس جناب آقای دکتر قاسمی، دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس هیات مدیره انجمن ، طی سخنانی به اهداف انجمن حمایت زندانیان در جهت کمک به خانواده های ایشان اشاره نموده و فرمودند، این انجمن در طول سال و به مناسبت های  مختلف، در تلاش برای تامین هزینه های معیشت ، بهداشت، درمان و آموزش خانواده ها  و فرزندان آنان می باشد .
  3. در خصوص ساختمان انجمن نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید، این انجمن اقدامات لازم در جهت فروش آن را بعمل آورده و بلافاصله زمین یا ساختمان کلنگی دیگری جهت ساخت، خریداری نماید.
  4. ۴-     بنا بر پیشنهاد جناب آقای اسلام خواه، مدیرکل محترم اداره زندانهای استان مرکزی، مصوب گردید در صورت فروش ساختمان، انجمن مقداری از پول بدست آمده  را صرف احداث گلخانه در داخل اردوگاه  نماید.
  5. مصوب گرید، رایزنی های لازم در خصوص واگذاری زمین بلااستفاده از سوی شهرداری به انجمن  صورت پذیرد و نیز از شهردار محترم، جهت شرکت در جلسه بعدی دعوت بعمل آید.
  6. بنا بر پیشنهاد مدیرکل محترم کمیته امداد  امام خمینی (ره) جناب حاج آقا مومنی، مصوب گردید، کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از کار ساخت و ساز منزل مسکونی مددجویان، را به انجمن واگذار نماید.
  7. با توجه به تعداد دفعات مکرر دعوت کتبی انجمن از مدیر عامل محترم پتروشیمی شازند و عدم حضور ایشان در جلسات، مقرر گردید رایزنی های لازم توسط مدیر عامل انجمن و جناب آقای بیاتیان با جناب آقای رشیدیان، عضو محترم شورای اسلامی شهر اراک جهت گرفتن وقت ملاقات حضوری از جناب آقای ولدخانی، مدیر عامل محترم پتروشیمی ، صورت پذیرد.
  8. بنا بر پیشنهاد مدیرکل محترم کمیته امداد  امام خمینی (ره) مصوب گردید، جهت اشتغال خانگی همسران مددجویان، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، وام خود اشتغالی در اختیار خانواده های زندانیان قرار داده و انجمن نیز به عنوان راهور شغلی در این زمینه فعالیت نماید.
  9. در خصوص نامه شماره ۳۱۲/الف/۴۳ مورخ ۹۹/۴/۲۸مدیرکل اقدامات حمایتی سازمان زندانهای کشور در خصوص اخذ آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی، مقرر گردید تا مدیرعامل انجمن به همراه جناب آقای بیاتیان جلسه ای را با حضور فرمانده محترم راهور تشکیل تا بررسی های لازم در خصوص ساز و کارهای اخذ آزمون مذکور ، صورت پذیرد.
  10. در خصوص فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، مصوب گردید تا کمیته امداد امام خمینی(ره)برای تمامی خانواده های تحت پوشش که از سوی انجمن به آن اداره محترم معرفی شده اند، لوازم التحریر، تهیه و در اختیار مددکار انجمن قرار دهد که در این راستا مقرر شد، خانم فیروزی به عنوان نماینده انجمن جهت پیگیری امور به کمیته امداد معرفی گردد.
  11. مصوب گردید به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع فصل پاییز مبلغ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در قالب بن کارت تهیه و در بین خانواده های محترم توزیع گردد.
  12. براساس پیشنهاد مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهت تخصیص وام به خانواده زندانیان، مصوب گردید، انجمن حساب بانکی در صندوق ولایت بازگشایی نماید.